8 de març 2013

Ser o no ser...

                                           
                                          Ser o no ser  !!!

    ... Quan tens un somni has d'intentar fer-lo realitat per sobre de tot?? Has d'aconseguir tirar endavant un projecte que pots ésser complicat ?? Aquesta és la qüestió principal que tinc i que he de decidir en el menor temps possible.

A la vida hauríem de ser capaços d'afrontar la realitat per un mateix però en el moment que això toca se'ns fa una montanyà difícil de travessar, som humans i com a tal tenim somnis per complir, il·lusions per afrontar i decepcions per reconduir, en el meu cas es bastant més complicat que tot això, es tracta de fer o no fer de ser fort i valent o ser dèbil i caure a l'hora de saber com i que fer. 

No puc explicar realment de que es tracta però si puc dir que es l'oportunitat que porto esperant des de fa temps, saber que fer i com afrontar-ho se'm fa més fàcil que acceptar la realitat i per tant aquí és on tinc el dubte, si faig cas del cap em diu que no que m'arrisqui a fer res que les coses no estan prou bé per fracassar però si penso amb el cor aquest em diu que si que sóc fort, que tinc confiança i que la vida em déu una oportunitat i aquesta s'ha presentat i he de conduir-la cap al bon camí. Complicat o no he de d'afrontar-ho i després de parlar, comentar i sobretot escoltar opinions, prendrè una decisió.

Fa temps vaig veure una frase que la vaig fer meva i que deia:

                                " Arriscar-se és perdre una mica no fer-ho és perdre-ho tot"


Espero poder ser valent i arriscar-me a perdre una mica amb la finalitat de poder aconseguir-ho tot. Qui no és proposa fer les coses perfectament mai aconseguirà fer-ho bé.


                             I tu ets valent/a pert afrontar i conduïr tot allò que et propossis ??


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada