9 de juny 2013

AIXACAR-SE I SEGUIR !!



El fracàs el considerau com una derrota ??


Sota el meu punt de vista tinc clar que NO, fracassar per a mi vol dir aprenentatge i quan algú no li surt el que ha intentat ha de entendre i saber el perquè.. Fa un parell de mesos en aquest mateix blog, vaig escriu-re un article que deia " Ser o no ser" i on explicava que havia de pendre una decissió complicada i en el menor temps possible. La decissió la vaig pendre i vaig decidir ser i tirar endavant amb la decisió que em marcava el cor i no el cap...

... Ara després d'un temps puc reconèixer que he fracasat però al mateix temps he après, m'he fet més gran com adult i més petit com a nen, he entès que no val tot per aconseguir el teu proposit i sobretot he comprès que rectificar en el moment just et fa ser més sabi.
Aquesta setmana començo un nou proposit, un nou camí per recòrrer i una nova meta per aconseguir,  seguiré com abans amb la mateixa empenta i fredor però amb la caixa de la sabiessa més plena, deixar enrera coses no serà feina fàcil però si necessaria i vital per a mi i pel meu voltant, entendre que no estic sol en aquest joc em fa ser encara més valent però més caut i per tant segueixo essent qui sòc.

Aquesta setmana tinc en les meves mans esborrar dos mesos dolents i aconseguir molts de bons i si ho aconsegeueixo sortir cada dia al carrer amb un somriure a la cara voldrà dir que estic bé del tot, voldrà dir que he fet un pas més per acosneguir els meus proposits... Més endavant escriure el proposit principal però a dia d'avui puc dir que resten 51 setmanes per passar ser del tot adult i deixar de ser un nen, mai sense perdre l'il·lusió del dia de reis.

He fracasat, accepto la derrota, però   m'aixeco i segueixo endavant, el camí està marcat a l'asfalt tant sols cal seguir-lo sense sortir-se de la pista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada